05 juli 2011

Bride for a day...




















Det krever sin brud for å få til et så hoppende glad bilde;)


Nå er det jo en liten stund siden jeg lot dere få en liten sneakpeak på en fotoshoot jeg hadde litt tidligere i vår. Jeg trengte bilder til porteføljen min, og denne spreke dama ønsket seg bilder i sin portefølje, så vi fant ut at et samarbeid både var nyttig og utrolig morsomt! Vi fikk lånt en brudekjole, og hun fikk leke "brud for en dag". Utrolig morsomt hadde vi det, noe noen av bildene nok bærer preg av;). Men, jeg mener, en bryllupsfotografering SKAL jo være morsom - både for den som er bak kamera og ikke minst for de som er foran. Her er i allefall noen smakebiter av hva vi fikk til i løpet av en koselig session foran den lokale kirken. Superheldig med været var vi også, for rett etter at vi hadde fått pakket alt utstyret inn i bilen igjen, så kom regnet - i bøtter og spann...

Om du nå sitter og lurer ; "Kan hun ta bilder i vårt bryllup?", så er svaret på det: "Det skal du ikke se bort i fra". Da er du/dere hjertelig velkomne til å ta kontakt, så tar vi en hyggelig prat om hva dere ønsker dere.

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...