22 juli 2011

Litt ferie - og for en dag!!!

Først vil jeg bare si at det som skjer i Norge akkurat nå er HELT FORFERDELIG! Og, jeg kunne sikkert laget et eget innlegg om dette, men jeg velger å ikke gjøre det. Jeg syns faktisk ikke de som utøver slike handlinger mot andre mennesker skal få oppmerksomhet for det. Jeg vet mange andre ting de skulle hatt, men velger å ikke nevne det heller.

Det jeg VIL fortelle litt om i dagens innlegg her i bloggen, er at vi har vært og kosa oss på sørlandet noen dager. Hærlig vær (helt frem til dagen vi reiste - da kom regnet...IGJEN...). Vi fikk møtt familie og kost oss masse med dem, og jeg fikk endelig besøkt Drømmekjelleren til svigerinnen min. FOR et hærlig sted for kulinariske opplevelser (for selv og det er bakverk det er snakk om her, så er det utrolig godt og unikt bakverk - det er HJEMMEBAKST, laget i original Steinovn som har stått i huset så lenge at ingen vet helt nøyaktig HVOR lenge). Vi var også en HEL DAG i Dyreparken i Kristiansand og kose oss massemasse (blider kommer senere).




Noen stemningsbilder fra Risør by sett igjennom mine øyne....vakker by! Men masse kule fotomuligheter for et våkent blikk. Kommer nok mer fra denne turen etterhvert. Men, har fortsatt litt ferie, og sitter ikke og Mac´er så mye om dagen...Men, i August er det full fart igjen, og jeg kjenner at jeg gleder meg masse!!!  LOVE ♥ MY JOB!!!

Og så kan jeg, endelig, nå også avsløre hva disse tingene fra dette innlegget har blitt til. TATTAAAA!!!
De har blitt til hærlige maritime puter, som nå er til salgs i Drømmekjelleren i Risør. Fine ikke sant!



Nei, nå skal jeg ned og holde pappamannen med selskap litt. Kan hende det blir litt MAD MEN før leggetid - fullstendig hekta, og takk og lov for serier på DVD sier jeg bare;).

Ønsker alle mine lesere en riktig god helg, og håper at vi kan få ro og fred i landet vårt igjen, og at de/den som står bak det som har skjedd får sin straff!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...