16 juli 2011






Etter bading (er det fint vær, må det bades mener prinsessa - og det har hun jo helt rett i), tok vi turen inn til Oslobyen i dag. Jeg har lenge hatt lysttil å smake på de "franske" Macronene til pascal, og i dag bare gjorde vi det. en liten pose med hærlige macroner ble nytt av store og små rett på utsiden av slottet. Har vært en SÅ hærlig dag i dag. Tok masse bilder, så det kommer nok noen drypp fra i dag utover i bloggen (Når jeg tar meg tid til å sette meg ned og se skikkelig igjennom (har nemlig litt ferie nå, og sitter ikke så masse foran Mr.mac (bare lager meg godt med jobb til regnværsdagene kommer til høsten;)).

Fortsatt fortryllende helg!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...