28 juli 2011

Er det NÅ sommeren kommer da??

Den norske sommerne har ikke akkurat vært noe å rope hurra for i år. I allefall ikke her på østlandet. (jeg kjenner at jeg er litt lei meg for det! Om NOEN - hvem som helst - skulle kunne hatt lyst å spandere en sydentur sånn på høsten eller vinteren, så sier jeg gjerne JA TAKK! Hint hint!)

Men, i går kom varmen, og i dag skinner sola fra skyfri himmel. Det er varmt, det er sol....og vi har strax ....August.... Som jo betyr at barnehagene starter opp igjen, og folk flest går tilbake til jobbene sine. Jeg og gjør det - i August altså - så nå skal jeg ut og NYTE finværet mens vi har det sammen med prinsessa vår. Hun har gledet seg til å bade siden hun våkna (litt sånn alt for tidlig), og stillte klar i bikini og strandkjole for å vekke meg. Så nå skal picknick-kurv og badetøy pakkes, og off we go! Hvor er dog noe usikert enda, men en elelr annen strand blir det! Her skal det bades!

Ønsker alle sammen en fortryllende fin solfyllt Julidag!

Kan forresten også benytte anledningen til å fortelle at om du har sendt mail til meg i juli, og ikke fått svar, så er det fordi jeg har tatt litt jobbefri, og at svar kommer. Sitter ikke så mye foran macen, og kobler litt av jobb. Sånn at alle mine kunder får en fresh og nyoppladet Ann Sissel når August kommer. Lurt, ikke sant!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

4 fortryllende kommentarer:

maritamt sa...

Bedre seint enn aldri :) Ha ein fin sommardag.

mamma i nord sa...

Deilig med sommer ja, og jeg unner dere det virkelig.

her nord som jeg bor er det ikke mye å skryte av. Vet det har vert fint rundt omkring oss, men her på yttersia ligger tåken, og nordavinden blåser til tider kraftig.
Godt vi har altanen da som ligger i le for denne vinden, og når solen skinner kan det bli nokså varmt der.

Ønsker deg noen fortsatt supre feriedager. Jeg tok 5 i år så har heldigvis en uke til.

Klem MIN

cashmereandcamera sa...

Takk dere! Ble en superfin dag, og jeg tror kroppen fikk både farge og varmen som trengs for å gjøre høst- og vinterdagene litt lysere;). Håper det blir noen fler sånne dager før vi skifter årstid nå. Er så hærlig når det glimter til!

Anonym sa...

Hei hei du.
Ville bare si at du tar UTROLIG flotte bilder..
Er helt målløs og veldig inspirert,, selv om jeg vet jeg ikke greier makan..

Anka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...