24 juli 2011

Vakre






Landet vårt er i sorg, og mine tanker og dypeste medfølelse går til de som ble offre for disse forferdelige ugjerningene som ble begått på fredag.

Jeg velger fortsatt å ikke si så mye om dette her i bloggen, da media dekker det meste, og ut fra hva jeg har lest, så ønsket gjerningspersonen heller å bli hatet enn glemt, så da velger jeg å glemme ham. og noen som er glemt, får heller ikke omtale. Ikke her i allefall.

Jeg velger heller å vise dere fine bilder, som kanskje får tankene til å vandre inn i mer vakre omgivelser enn de man finner i de fleste medier akkurat nå. Disse skjønnhetene traff jeg en dag jeg var ute for å ta noen helt andre bilder. Er de ikke skjønne! En superskjønn Toy-puddel frøken og en staselig herremann av rasen Kinesisk Nakenhund.

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

1 fortryllende kommentarer:

Anonym sa...

og de vakre hundene heter Lady og Timon :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...