30 juli 2011

Lørdagskos

Ikke akkurat helt den som venter på meg i kjøleskapet, men ligner. Denne er fra Bambus i Sandvika. Veldig god!!!

Disse skal få underholde meg i kveld. Bildet er lånt HER
Jeg nyter siste rest av feriedagene nå når finværet endelig stakk innom her, og i dag har vi hatt enda en superhærlig dag på stranda. Vi koste oss med bading og spising (picknick-kurv er et must) helt til regnet kom i halv fire-tiden. Da dro jeg og prinsessa på shopping (som egentlig bare betyr at vi gikk og kikket for det meste), og der fant vi oss ny negelakk - et must for prinsessene her i huset. (Kan nok hende det kommer eget innlegg om dette etterhvert). Fikk også sikret meg sesong 4 av Mad Men (sorry pappamannen - klarte ikke vente fire uker!!! Men jeg ser jo bare igjen og igjen (sånn sett er det jo bare praktisk med teflonhjerne når det kommer til film), så det blir MM-maraton når du kommer hjem også). Så måtte det handles litt til uka som kommer, og turen gikk til matbutikken. Der hadde de sånne brett med sushi, og på akkurat den butikken vi pleier å handle, er disse veldig gode - sånn sammenlignet med helt fersklagd sushi. Jeg bare bytter ut den vanlige soyasausen med glutenfri, så er det finfint for min mage også. Så, nå venter det deilig shushi og finfin underholdning på meg nede i stua. Hærlig Lørdag med andre ord!

Finfin lørdag alle sammen, og fortsatt fortryllende fin helg dere!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...