30 oktober 2011

Happy Halloween!


Denne helgen (eller ikke egentlig før på mandag da, som jo er den 31. Oktober) er det igjen Halloween. En av mine favoritthøytider. I dag har jeg og prinsessebarnet laget en Jack ´O´Lantern - eller en gresskarlykt om du vil. Nå står den på trappa her og ønsker alle velkommen;).

På mandag har vi invitert noen små (og store) veninner på besøk, og da skal vi gå trick´n treat runden i nabolaget. Prinsessebarnet gleder seg stort, og det gjør jammen meg mammadamen også.

Ble han ikke fin da!!! Årets Mr. Jack ´O. Vi ble i allefall kjempefornøyd!


Happy Halloween dere!
Legger med et par kule soudtrack for dagen;)



OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

2 fortryllende kommentarer:

ingrid sa...

Så koselig.. min faktisk min første halloween uten lille snupp hjemme... kos derer masse, halloween er knall gøy!!

cashmereandcamera sa...

Ja, gleder oss nå Ingrid. Må være litt snålt å ikke ha henne der, men dere får ta en "æresrunde" når hun kommer tilbake igjen;).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...