03 oktober 2011

Louis feiere høsten med å ta i bruk en av sine mange strikkagensre. Er i fint driv i veritasparken På høvik i dag. Var hærlig vær helt frem til slutten, da kom regnet. Set lissom litt ut til at dette med ettermiddagsregn bare er noe som hører med i 2011. Håper ettermiddagssol er det nye ettermiddagsregn i 2012 da....hihi! Er vel lov å håper i allefall.

Nei, nå har jeg greid å pushe klokka til langt over waaay past...IGJEN....Det er ikke det at jeg har lakenskrekk akkurat, men jeg bare nyter disse stille kveldstimene for meg selv, og da flyr tiden så innmari fort. Så, da er det i allefall godt og vel på tide å si god natt til dere alle, og ønske der en fortryllende fin uke.

Her har jeg MANGE bilder som skal redigeres og sendes ut til kunder, så det blir en sånn "nok å gjøre uke" i allefall. Og, JEG GLEDER MED!!! Elsker å sitte å jobbe med bildene.

Nattinatta!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...