17 oktober 2011

My ♥ Everything


Disse tre fikk jeg skutt i helgen som var. Syns de ble helt hærlige jeg. Er ikke alle bilder som trenger å være "øyne rett inn i kamera" for å være fine;). Mitt ♥, mitt A L T!

Det er visst forresten litt sånn her i bloggen min, at enten så blogges det nesten ikkeno, eller så kommer det flere innlegg om dagen...Hm...burde egentlig lage sånn innlegg, som legger seg ut av seg selv litt utover i stede, men vil jo helst dele NÅ når jeg har noe å vise. Så det får heller bli litt i rykk og napp blogging...

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...