04 oktober 2011

Søm: Prinsesseoutfit

Jeg har sydd igjen!!! Og det var jammen meg en liten evighet siden sist! For å si det mildt. Men, jeg har rett og slett ikke hatt tid. Men i går TOK jeg meg litt tid, for prinsessa har strekkt seg noe så innmari, sånn helt plutselig, så vi er nesten tomme for kosebukser her. Jeans har vi noen av, men dem er hun ikke akkurat superfan av, så da "må" mammadamen trå til og trimme symaskinene her. Laget mønster til dette settet for en liten stund siden, og tenkte at nå hadde jeg jammen meg tatt godt i når jeg beregna størrelse, men det var jo ikke mer enn det måtte være jo! Selve toppen og buksa er av babychord fra S&S, mens ermene er i chenille fra samme sted.

Bildet er nok så som så (egentlig ikke bra i det hele tatt), men når mobilen får gjøre jobben i en litt smårotete gang, og med en prinsesse som ikke var heeeelt klar for fotografering, så blir det som det blir. Juksa bort bakgrunnen, med litt klussing i PS, og vips, så var nydrakten "klar for bloggen". Skal prøve å få tatt et bedre bilde en dag hun er i humør til det. Luen er forresten også fra Klinkekult - altså sydd av meg, men den laget jeg i fjor en gang. Still going strong som dere ser. Tror jeg skal lage en sånn en til meg selv også, for kjente det på øra i dag da jeg leverte i barnehagen.

Nei, nå er bildene jeg sitter og venter på ferdig eksportert her, så jeg får komme meg tilbake til jobbinga her. I dag er det bilderedigering på timeplanen, og jeg koser meg MAX som vanlig;).

Finfin tirsdag dere!

OBS! Bildet skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...