17 oktober 2011

Søm: Prinsesseskjørt versjon II

I helgen var jo jeg og prinsessa på loppis. Der fant hun et laaaaangt skjørt i voksenstørrelse i organza med noe stretch-stoff til for. Skjørtet var jo fint i og for seg, men her så vi potensiale til at det kunne blir ENDA finere. Så, i dag etter middag, så prinsessa litt på tv og mammadamen klippte det opprinnelige skjørtet opp i maaaange og laaaange remser. Så gikk vi sammen ned i sykroken.
Jeg E L S K E R å være der nede med henne. Det er ikke alltid det går like greit, da tolmodigheten ikke alltid rekker til å gjøre seg helt ferdig, men i dag var hun eksemplarisk, og oppriktig interssert i å følge med og hjelpe til. Hun passet på alle delene og fulgte spent med, og det kom noen åh´er og aaaaah´er underveis, da rysjene kom på en etter en.

Etterpå måtte vi jo ha en kjapp "fashionshoot" før det var blitt leggetid. Og, i dag syns hun bilder var morsomt (er ikke alltid det er det, men enhver kan vel bli litt lei av at mammarazzi løpter etter med kamera på selp til en hver tid). Så, som dere skjønner, så har vi kost oss SÅ masse i dag!

Nå er det nesten leggetid her, og jeg skal bare få ryddet og gjort klart litt til i morra her, så er det kvelden for meg. Ønsker alle sammen en fortsatt finfin uke! Her går det i redigering av bilder om dagen.

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

2 fortryllende kommentarer:

Ingrid Helene sa...

Du er flink til ALT du!!!!! Gjett om den prinsessen din koser seg med å ha en så flink mamma :)

cashmereandcamera sa...

Hihi! Takk Ingrid! Hadde bare vært SÅ vel...er helt ubrukelig med tall, så heldigvis egner jeg meg til andre ting da;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...