31 desember 2010

Godt nytt År!!!


Jadda, jeg vet, her burde jeg egentlig hatt en sånn bildekavalkade av året som gikk, men for å beskrive året 2010 med korte ord så var dette året "ÅRET SOM GIKK SÅ ALT FOR FORT" rett og slett! Har drøssevis med bilder, men har hatt alt for liten tid til å "fremkalle" og ferdigstille dem, så det kan man si er en av de STORE planene for 2011. Å få orden på bildene mine, forhåpentligvis ta masse masse nye hærlige bilder, og ha ordning og reda på disse også;) fnis!

I løpet av året som gikk, har jeg blitt mer og mer dus med kameraet mitt. Om alt går etter planen, så er jeg meldt på kurs i slutten av januar, og gleder meg som et lite barn. Jeg har foto-oppdrag som bare står å venter på at det nye året skal komme (og jeg får kommet i gjenge med normale arbeidsdager igjen - himmel som jeg GLEDER MEG!!!)(Det var ikke ironi btw! Jeg elsker jobben min, og kjenner at jeg blir passelig deppa, og at stressnivået når nye høyder, når jeg ikke får gjort alt jeg har lyst til). Jeg håper på å kunne vise dere noen av resultatene i det nye året, men kan ikke love noe (det er jo tross alt dem på bildet som må få bestemme det da).

Ellers har jeg fortsatt kapasitet til flere grafiske oppdrag, "So just bring them on"!!! Jeg gjør det meste, så har du noe du skulle ha profilert/markedsført under "nytt ansikt", så er du hjertelig velkommen!

I 2010 har jeg sydd. ikke så mye som året før, men symaskinene får trimma seg jevnt og trutt bortsett fra i sommer månedene, for da er det jo mye gøyere å være ute. Men, jeg ser at syingen tar mye tid fra andre ting jeg burde holde fokus på, så det kan nok hende det blir enda mindre i året som kommer, men det er ingen plan, bare en mistanke;). Det jeg mener, er at det nok ikke blir like ofte det kommer nye ting i klinkekule bloggen min, men det er bare å følge med, for her har jeg faktisk absolutt ingen planer what so ever! Jeg koser meg med syinga, og det skal jeg fortsette med, og legger derfor ingen føringer for det.

Så, som dere skjønner, jeg har fortsatt ingen tid til kjedsomhet, men planen er å legge inn noen lommer med inspirasjon og påfyll i det nye året. Det er viktig, ellers så brenner man lyset i begge ender, og da går det ikke så bra. Skal prøve å få med meg noen utstillinger, messer og kurs tenkte jeg. Første ut er nok fotomessen som kommer 14-16 januar 2011 i Oslo. Det blir skøy - for hele familien!

Nei, nå får jeg kle på meg husmorhatten og komme i gang med nyttårsmiddagen her!
Har en waldorf som skal lages og en kalkun som skal klargjøres. Kanskje jeg greier å mekke en hjemmelaget karamellpudding også??? (Og jeg som ikke egentlig kan dette med mat engang...hihi!)

SÅ, da gjenstår det bare å ønske alle mine lesere et
FORTRYLLENDE GODT NYTT ÅR!!!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...