03 desember 2010

SHOOT MED PRINSESSA & LILLEPRINSEN

Jeg gikk litt rundt i huset og vaset med kamera på slep, og så kom først lilleprinsen (altså Louis) og  ville ha oppmerkosomhet, og ville gjerne være med på bilde, og da prinsessa så det, da ville selvfølgelig hun også. Sååå morro når de VIL!!! Så, jeg benuttet meg av muligheten til å øve meg litt på manuellfotografering, i litt for dårlig innelys sånn på en vinterkveld, men syns ikke resultatet ble sånn allerværst om jeg så få si det selv;) Må øve meg mer når lyset er tilstede også tenker jeg, så blir det enda bedre.


De er nå et lite radarpar de her to da. Han passer på henne, og hun elsker å koooose "jui" som hun sier...Hærlig!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...