03 desember 2010

Om å smykke seg


Jeg og prinsessa er hjemme i dag også. Hun kunne nok vært i barnehagen, men jeg syns hun hoster så fælt og så er hun jo fortsatt søkkforkjøla, så vi ble hjemme i dag også. Jeg tror jeg er litt bedre (eller kan det være paracetten som gjør jobbe kansje;)), så i dag er planen å rydde litt her og prøve å klargjøre til det kommer snekker her til uka. Jadda, tre uker før jul, DA skal vi skifte vinduer på HELE huset!!! I min bok passer egentlig dette skikkelig dårlig (særlig siden vi har vært pjusk omtrent hele denna uka og ikke fått gjort særlig masse fornuftig). Ja ja...sånn er det nå, så får vi håpe det går greit og er fort gjort.

Men, jeg skulle jo fortelle om å smykke seg litt jo. Joda, når man har vært hjemme med en 2 1/2 åring i snart en uke, så begynner behovet for AKTIVISERING å melde seg ( som sagt, hun KUNNE nok vært i barnehagen i dag). I går sydde vi jo en prinsessekrone, og så langt i dag har vi altså laget et smykke. Hærlige ullperler fra Søstrene Greene, litt elastisk smykektråd og en lås, og vips! Prinsessa kan pønte seg...

Nå er hun helt inne i istida, så mamman skal prøve å få gjort litt her i mellomtiden.

Ønsker alle sammen en strålende fin dag!
Hilsen Ann Sissel

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...