13 desember 2010

Impulsfoto

 
 
I helgen var vi ute og gikk tur med en veninne, og så kom vi inn på temaet julekort. Jeg var frustrert over at mine ikke var kommet enda, og det til tross for at jeg hadde betalt for ekstra rask levering (Nå viste det seg i dag da, at det er tollen som har sittet og ruget på årets julekort i EN  H E L  U K E!!!!!, og det enda, jeg I K K E har bestillt for mer enn de 200 kr som er tollgrensa, så dere kan tro jeg har et par høner å diskutere med toll(u)vesnet i morra - Når jeg tenker meg om, kan det jo bare være at de er stressa over mye å gjøre nå før jul, men litt dritt at det skulle ramme oss da...) og hun over at det var "umulig" å få et brukanes bilde av ungene sammen til julekort. I det ordene var sagt, datt denne lyse idéen ned i hodet mitt; Hva med at J E G forsøker meg da?? Joda, vi kunne jo alltids prøve, så etter turen krasja vi hos oss og jeg rigga opp mitt lille "hjemmestudio", og knipsa i vei. Syns det gikk ganske bra jeg;). Og så ble det julekort med bilder av to skjønne avleggere til venner og kjente i år også;)


Tusen takk til mamman & pappan til disse to skjønningene for at jeg fikk lov å poste noen av bildene i bloggen min!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...