07 desember 2010

Nede for telling


...Er vi riktig nok ikke, men det er jammen meg ikke langt unna. Så derfor blir det lite blogging, og andre festligheter her, for her herjer ørebetennelse, halsverk, ja influensaen har visst inntatt huset, og var visst ikke så lett å få jaget ut av dørene her denne gangen. Samtidig er huset under storshining - det frå nemlig nye (tette) vinduer, så hjemme er det heller ikke så greit å være og så fikk barnehagen vannstopp over helgen, for der hadde rørene frosset, så vi har da de siste par dagene krasjet hos noen venner med barn på samme avdeling som prinsessa vi da (på dagtid vel og merke), sånn at snekkeren får jobbe i ro og fred her hjemme. Utrolig koselig, og velidig praktisk! (Takk K&L for at dere far oss litt under vingene deres! Dere er GULL!) Snekkeren får jobbet i ro og fred, og vi får kost oss i hyggelig selskap, til tross for litt krokker i ulage.


Bildene er fra da jeg, Prinsessa & Pappamannen var en tur på Hadeland Glassverk i november. Utrolig koselig der nå før jul, så det kan jeg virkelig anbefale (kanskje ikke med en prinsesse på 2 1/2, som helst ville GÅ SELV inne i glassavdelingene, men det gikk nå greit - bare mammadamen som ble litt varm i flekkene). Glassblåsingen var både morsom og interessant å se på for alle mann, og jeg måtte jo frem med kameraet litt. Syns de ble litt kule jeg! Den rødoransje lille klumpen ble til en større klump, som til slutt ble til et lilla fat. HÆRLIG!!!


0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...