02 desember 2011

2.Desember

2.Desember. Sol og nydelig vær
Syns disse så så innmari gode ut. Til meg som sitter på kontoret mye av tiden, og som fryser så lett på beina...
varm på ørene i vinter?

I dag var jeg ute og gjorde noen ærender, og gikk forbi en av butikken epå senteret her. Kom over et par tøffler - som minner meg så innmari masse om Tøfflus - og en lue som så innmari god ut. Julegavetips til meg;). Hihi!

Ellers er det strålende vær og varmt i været. Ikke akkurat vintervær, men jeg klager ikke.

Har du noen morsomme julegaveønsker?

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...