03 desember 2011

Signature Collection by Halvor Bakke


I dag var vi en liten svipptur innom Bohus, og jeg tror jeg er litt forelska. I Signature Collectionen til Halvor Bakke! Knipsa noen snapshots med telefonen, så bildene er ikke helt superduper, men van får nå et visst inntrykk. Jeg som egentlig er litt "lys" når det kommer til interiør, bare falt magepladask for utstillingen de hadde på Bohus i dag. Hærlige toner på treverket, og mørkt og rolig og vakkert!

Nå er jeg jo ikke akkurat noen interiørblogger, men det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om interiør. Men, vi driver og "bor oss inn" på snart fjerde året, og greier lissom ikke helt å finne ut hvordan vi vil ha det her. Jeg vil helst ha et hjem der det føles som å være på hytta hele året - altså avslappende og rolig. Nå skal det sies at jeg IKKE faktisk ønsker meg en hytte - hus og noen turer rundt om i verden holder i massevis for meg. Men det er "hyttefeelingen" jeg er på jakt etter. Og det fikk jeg i dag. Så da gjenstår det bare å overtale pappamannen (som da også er passelig opptatt av interiør - og vi er ikke alltid like enige), og å spare. TV-skapet på siste bildet bare elsker jeg! Tenk å bare lukke døra, og vips så er TV´n bortevekk. Alternativet her er nok å henge den på veggen. Har sånn DVD med peis, og selv om det høres aldri så cheesy ut, så er det faktisk ganske koselig når den står på og knitrer og spraker og bare lager....TATTAAAA... H Y T T E S T E M N I N G!!! Hihi!

Hoho! Tenke seg til, et helt interiøsinnlegg fra meg. Det hadde jeg faktisk ikke trodd selv engang. Og teppe til å ha under stuebordet og soffan - det fant vi ikke;).

Du da? Interiørblogger du mye om dagen eller?

3 fortryllende kommentarer:

house of hopen sa...

Jeg skal jammen meg sjekke ut den utstillingen hos Bohus! Mr Bakke er jo en utrolig dyktig fyr med sans for farger og form. Han har jo det lekre hjemmet i Stavern, skikkelig gjennomført med avstemte farger, toner og teksturer. Me like a lot! Det ser ut som om han har designet en slik sofa til spisebord, stemmer det? Jeg bare tror vi må ha en sånn en i vårt nye hjem... Jeg begynner å planlegge nå jeg assa, det er jo så spennende. Takk for at du delte litt interiør med oss!

Klem og fortsatt god søndagskveld:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hei. Takk for syveiledning! Det er jo akkurat sånt som en glad amatør som meg ikke kan.

Du har så mange blogger at jeg har vært litt her og der, he he. Men nå har jeg i allefall lagt meg til som følger her. :-)

cashmereandcamera sa...

Sol: Ja, den er vikrelig verdt en titt. Flytting ja! Har for så vidt fått med meg at det skjer noe der, men ikke detaljene - vi MÅ jo treffes og skravels snart;). intil da, må du ha en fortsatt fin førjulstid!

Elisabeth: Bare hyggelig! Så den var litt løs på feil sted, så bare måtte;). Hihi!

Ja, har litt i overkant mange blogger, og driver og tenker på å slå dem sammen. Men har ikke helt kommet frem til hvordan jeg vil ha dem da. Fortsette på blogger, kjøre den over på egen server på Wordpress eller Jooomla, eller noe helt annet? Valgets kvaler;). Men, det blir nok en forandring på det...en eller annen gang;).

Velkommen som følger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...