05 desember 2011

Sjelefred...



Oioioi!!! her slår jeg til med et til her! I går var vi en tur på IKEA, og hadde med oss denne hærligheten hjem. Flatpakket da. Så i dag har vi skrudd og montert og stabla på plass. Om mammadamen har endelig fått sjelefred! Hærlig! Prinsesserommet ble ørlitegranne mindre (tar jo brukbart med plass sånne her skap), men så slipper vi alle duppedingsene som lå strødd over alt.

Når jeg får snudd meg rundt her, så skal skuffene få lapper med bilder på seg, sånn at prinsessebarnet kan se hva som skal hvor. SÅ deilig å gjemme alt mikkmakket bak lukkede dører og skuffer (før fungerte en bokhylle som lagringsplass, men det var ikke optimalt for å si det mildt)!

Ja,ja...da var det faktisk enda et slags interiørinnlegg fra min kant. Kan hende det kommer fler, men jeg ville ikke vedda på det;).

Fortsatt fortryllende fin mandag alle sammen!

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...