19 desember 2011

"Store pakker til jul" - noe kommer til, annet må ut...

Jadda, vi vet at vi får store pakker av nissen til jul i år - faktisk litt før jul til og med. Nærmere bestemt i morra fortenk. Og, når noe stort kommer inn og skal få plass, må noe annet ut. Denne gangen er det sofaen, stuebordet og gulvteppet vårt som må ut. FORT!!!

La først ut en annonnse på finn.no, der jeg proklamerte så fint at her var det en Brunstad-sofa til salgs, og fortalte litt om hvor fin den er og sånn. Men, da vi demonterte hærligheta i stad, oppdaget jeg en liten lapp der det står
F O R M F I N
!!!! Haha! Ut i fra prisene er vel det kanskje ENDA BEDRE!!! Kan ikke akkurat kalle meg interiørblogger tror jeg - som ikke vet forskjell på såpass. Men, det løste et par ting for meg. For det første fant jeg ikke det modulbyggekartet som jeg visste var der da vi kjøpte sofaen, inne hos Brunstad, og det var jo ikke så rart, for den lå jo på formfin.no. Hoho!!! Nå ligger det bilder av modulene også på finnern, så bare stikk inn og ta en titt (eller, de ligger jo her også da).

Anyway, alt dette kan bli ditt!!! Eller noen du kjenner sitt kanskje???(minus rotet under bordet, nissen, duken og juleputene - den beige puta følger med). Del gjerne med de du kjenner som kanskje kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som leter etter akkurat noe sånn som dette her. Sofaen koster noe sonn som ca. 30.000 ny (ut i fra modulskjemaet - husker ikke helt hva vi betalte, men dyr, det var den), så her får du mye sofa for pengene om du er snar. Kanskje til og met til jul a gitt!!!

Sofaen er pent brukt, og vi selger den fordi nissen var snill og ga oss en med en anne farge og form som passer bedre inn hos oss nå (den som selges ble kjøpt til et annet hus for noen år siden).

Finn-annonnsen ligger her, og som sagt: DEL GJERNE!!! 
Vi MÅ bli kvitt den!!!

EDIT!
I dag ringte det en hyggelig mann, og ville komme å se på sofaen. Og jaggu ble den ikke med ham hjem også. Så den har jeg ikke mere...Men, teppet og bordet er igjen, og de skulle så gjerne hatt et nytt hjem (jeg HATER å kaste fullt brukbare ting). Noen som har lyst på? Helt gratis mot henting?


0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...