02 desember 2011

Julekalender - til to og firbente barn


I dag har jeg gjort noe...Sprekt! Jeg har kjøpt ferdigkalender til bikkja. Han så så vedmodig ut når prinsessa fikk åpne sin gave, og han står der med store forventningsfulle øyne, og slukøret har måttet konkludere med at det ikke ble noen kalendergave på ham i dag heller (stakkar, to dager på rad var nok for meg, så da fikk jeg bare kjøre på og ordne kalender). I fjor pakket jeg inn masse små godbiter til ham, og hang sammen med prinsessegavene, men stakkars kalenderen knela jo under vekta, så i år tenkte jeg rett og slett at han skulle få sin egen. Det var sånn "adventsluke-tilbud" på dyrebutikken, så mammadamen slo til. Så, i år har fido egen kalender med godteri tilpasset hunder hengende ved siden av prinsessekalenderen. Tenker det får bli prinsessas jobb å åpne lukene for Louis og så tenker jeg det er litt koselig for dem begge. Mammadamen må nok hjelpe litt til med å holde orden på tallene da, men ellers tror jeg nok de klarer dette greit selv.

Har du julekalender til ditt dyr?

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...