22 september 2011

Barnehagefrokost & Høstbilder







I dag var det foreldrefrokost i barnehagen til prinsessebarnet. Syns det er så koselig å få komme og sitte litt sammen med henne når de spiser. Tror hun syns det var litt stas også. Jeg nøyde meg med kaffen, siden jeg ikke skal ha gluten i maten (og det går jo mye i brødmat i barnehagen), men prinsessa kosa seg skikkelig med maten og var så stolt da hun smurte maten selv, og ville vise meg dette. Riktig så koselig var det faktisk!

Jeg hadde (som vanlig) med min venn, 7D, og på veien hjem ble det jammen meg et par bilder av høsten (eller av gule blader mot sort asfalt). Syns de ble litt kule jeg, samtidig som de helt klart forteller at vi går inn i en ny årstid om ikke så lenge. Skogen gulnes fort nå, og jeg syns det ligger stadig fler blader på bakken for hver dag som går. Litt vemodig, men samtidig veldig fint.

En av buskene rett på utsiden av porten vår, bærer fortsatt blomster. De måtte jo også foreviges før de takker for seg for vinteren.

Det blir litt lite blogging om dagen, for jeg har ganske mange baller i lufta (les: mye å gjøre), og for en Freelancer er det gull! Jeg poster nye arbeider (foto & grafisk) på websiden min her: www.fatmonkey.no, så det blir ikke så mange "jobbebilder" her inne lenger, og det er helt bevisst. Men, du er hjertelig velkommen innom for å kikke på nyhetene der inne;). Så, om det blir litt lenge mellom hver post her inne, så er det fordi jeg jobber og jobber, og da kommer det nye ting på "jobbsiden" min;). Men, titter innom innimellom her da, og blir veldig glad for kommentarer på innlegg.

Akkurat nå sitter jeg og hører på radio, og det er radioresepsjonen som er på lufta. Kjenner at jeg ikke helt har sansen. Er det fordi jeg begynner å bli gammel, eller er de så dårlige som jeg tror?

Nei, da var pausen over her, og det må jobbes igjen. Finfin torsdag dere!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...