07 september 2011

Pond´s, Deres personlige skjønnhetspleie...

Disse gamle ukebladene er superfestlige å sitte å kikke i! Elsker alle de gamle annonsene, og det er SÅ utrolig mange dånefine kjoler og drakter der, at jeg har egentlig lyst å bare hive meg i mønsterkonstruksjonen og syinga med det samme - HELLO 60´s lissom. Hihi!

Kom over denne annonsen i Det Nye nr. 38 - 16.sept 1964, og tankene fløy straks til Mad Men! For dere som har sett denne serien, vet har de har Pond´s som kunde, og deres cold cream er hyppig nevnt i serien. Så festlig!!!! (Etter et lett google-søk fant jeg ut at Ponds fortsatt er oppe og går, og lager greier for å gjøre oss lekkersmekker).

Tror jeg må lage en "greie" ut av disse bladene, for her er det masse jeg har lyst å dele med dere! Vet jo ikke helt hva DU syns om nyheter, reklamer og moten som var for 40-50 år siden, men jeg ELSKER det! Så, det kommer nok mer;).

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...