24 september 2011

LOPPIS GLEDER

Sjekk dissa skjønnhetene her da!!! Kule eller hur?
Som "nevnt" i forrige innlegg, så var vi på loppis i dag. Fant litt forskjellig småplukk til både meg og prinsessa. Det største kuppen MÅ ha vært kofferten (som jeg blogger mer om i neste innlegg) og ridestøvlene i SKINN!!! Jeg har ønska meg sånne støvler sånn ca. forever (jeg klarer ikke disse gummiridestøvlene - klamme og stive eller klamme og alt for myke er har de jeg har hatt til nå vært). Støvlene er skikkelig pent brukt, og skal få en runde med skopuss og lærfett før jeg legger dem på loftet sammen med resten av hesteutstyret mitt i påvente av bedre tid til å ta opp hestedilla. Ah, som jeg savner hest og ridningen! Var så morro på onsdag, da jeg fotograferte gallopphestene på øvrevoll, og jeg kjente at hestejenta i meg bare ligger og slumrer - hun er der enda, i alle høyeste grad!!!

Jeg fant også en kurv-koffert (perfekt til litt av hvert faktisk) og en vev til prinsessa. Tror hun er litt lita til å skjønne prinsippet enda, så denne og skal på loftet i påvente av at hun skal bli bittelitt større. Men, den så helt ny ut, var komplett og kostet nesten ikkeno, så den ble med hjem. Tankene mine gikk til min egen vev, som jeg vevde tepper og matter til dukkene mine på da jeg var lita. Den hadde jeg laget selv, ut av dukkesengen min og en kassert skrivemaskin. Fantasi og kreativitet har jeg visst alltid hatt;).

Jeg så en helt NYDELIG gammel reiseskrivemaskin der også, og den kunne blitt min til bare 30,-...men så kom jeg til å tenke på at NÅR i huleste skal jeg bruke den, og får man tak i sånn fargebånd til disse fortsatt? Og ikke minst, jeg har egentlig ikke noe sted å ha en sånn. Så jeg håper noen andre forbarmet seg over den, og gir den et godt hjem...den var bare så utrolig FIN!!! Sukk!!!


Koffert, pumps og lakkveske. Lakkveska er prinsessa si, men den matcher jo skoa da;)

Fant en kul clutch også. Den mangler sånn snor, men jeg har en idé, og den tror jeg blir veldig bra.

En bitteliten Nike-veske. Syns denne var så kul. Litt usikker på om den blir min eller om den blir beslaglagt av prinsessebarnet.

Sjekk de FIIINE ridesøvlene da!!! Åh, nå følte jeg meg veldig heldig her jeg sitter.

Prinsessevev. Og kurvkoffert.




OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...