05 september 2011

Min store lille prinsesse ♥


Det er ikke så ofte jeg får prinsessen til å stille opp for bilder, men av og til kommer hun med forslaget selv, og da er ikke dette mammahjertet vanskelig å be. Det øverste her er fra en sånn dag, der hun lurte på om ikke vi kunne ta bilder, og jeg rigga opp studio så vi kunne kose oss. Og jammen gjorde vi det. Hun ville pynte deg litt, og fant frem tiaraen sin (har nok sett på bildene av noen av barna jeg har tatt bilde av - de får pynte seg de og).

Det under her syns jeg ble så hærlig. En, også her, selvpyntet liten prinsessefe som sitter i egne tanker og skuer ut over sandkasseslottet sitt....

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

1 fortryllende kommentarer:

Pia sa...

Nydelig prinsesse!
Kjenner du igjen kjolen min lille prinsesse har på seg i bloggen min...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...