02 mars 2012

Fotomessen 2012

Benny Ottoson etter at foredraget om bryllupsfotografering var ferdig.
Anders Jensen hadde et informativt foredrag om sorthvittkonvertering i PS.
I dag har jeg vært på Fotomessen, og skikkelig kosa meg. Jeg har fått med meg flere spennede foredrag i løpet av dagen, sett på masse finfine bilder (kan for eksempel nevne at Pål Lauklis bilder av Maya Vik er like fabelaktige i virkeligheten som man tror - og litt til), shoppet meg en fotobag og et minnekort (kan aldri få for mange av dem - minnekortene altså). Jeg fikk også med meg foredraget til Elisabeth Ohlson Wallin, der hun fortalte om sine gripende bilder. Og, så så jeg den siste utstillingen hennes etterpå. Benny Ottoson fortalte litt om det å være bryllupsfotograf, og kom med noen smarte tips jeg kommer til å ta med meg når jeg selv gjør brylluper. Jeg møtte også opp til flere kjempekoselige mennesker jeg aldri har møtt før, men som jeg håper jeg treffer igjen ved en senere anledning. Alt i alt en superfin, lærerik og hærlig dag på Lillestrøm.

Hvis du er bare bittelitt fotointeressert, og ikke har noe annet å ta deg til i helgen kan jeg anbefale en tur innom. Og ja, så er det reiselivsmesse der også, og man får begge messene på samme billetten.

Nå skal jeg klargjøre fotobagen, lys og annet fotostasj, for i morra er det ut på oppdrag for å fotografere tre unge firbente barn og et på to ben. Trenger vel ikke si at jeg gleder meg masse!!!!

Fortsatt fortryllende fin Fredag!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...