13 mars 2012

Grillsesongen er offisiellt i gang!!!

Yess! Du leste helt riktig!!! Nå vet jeg jo at det snør vannrett i nord, så jeg har jo kanskje litt dårlig samvittighet for å bare buse ut med en sånn her nyhet, men siden våren kommer NÅ her, kan man sikkert BANNE på at sommernen blir som i fjort, og at det egentlig er i NORD man bør planlegge sommerferien. Så, DERFOR NYTER jeg med god samvittighet likevel jeg. Nyter at småfuglene synger og at jeg faktisk så årets første SOMMERFUGL i dag!!! Jadda, jeg vet - naturen er helt på styr, men sånn er det nå en gang.

Dokumentasjonsbildene denne gang er knipset i farta med iphonen, og har ikke allverdens av kvalitet, men dere ser i allefall hva vi har gjort i dag etter barnehagen. Ble så inspirert av pølselukta fra naboens grill, at jeg ilte ned trappa og stupte i fryseren for å se om ikke vi også hadde noen pølser liggende. Og jaggu hadde vi ikke det gitt. Yumm! Godt var det og prinsessebarnet var strålende fornøyd - hun har villet spise ute lenge hun nå.

Så nå står båre grill og hagemøbler på plassen sin på terrassen her, og jeg X fingrene for at vinteren hadde siste krapetrekning sist gang det snødde.

Fortryllende fin TIRSDAG dere!!!

1 fortryllende kommentarer:

vår lille verden sa...

Seriøst?Jeg er misunnelig!Prøver og være tålmodig her men i dag snødde det igjen!!
Jeg lengter såå ille etter det du opplever nå,så nyt hvert sekund:))
Man vet aldri hvor lenge det vil vare..
klem
kathrin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...