22 mars 2012

Verdens heldigste mamma ♡ That´s me!

For ganske nøyaktig fire år siden, kom denne lille prinsessen til verden. Du verden for en jobb det var å få det til, men jeg klarer ikke å husket hvordan livet var før hun kom inn i livene våre. Eller, en ting husker jeg - jeg kunne sove. Det blir det jammen meg mindre av med småbarn i huset, men det går seg sakte men sikkert til her nå.

Jeg føler meg så heldig. Og blir egentlig litt tom for ord når jeg skal snakke om akkurat dette med å få barn - for det er lissom litt for stort for ord. Det at man elsker noen så høyt at hjertet nesten brister - sånn helt uten videre. At man alltid har en del av tankene sine hos en annen - en liten del av seg selv, selv om hun er sin helt egen person. At en plutselig får lyst til å legge fra seg det man har i hendene og løpe opp i barnehagen - nesten bare for å si hei. For å få et glimt. Det er så stort, og så ubeskrivelig, at man kan ikke vite hva man snakker om før man er mamma eller pappa selv. Jeg hadde i allefall ikke aning. Om at det skulle være så vakkert. Så intenst. Så altoppslukende. Å få barn. ♡

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

3 fortryllende kommentarer:

Pia sa...

Gratulerer med den flotte fireåringen!

cashmereandcamera sa...

Tusen takk Pia!

fabelblå sa...

Gratulerer med dagen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...