12 mars 2012

Våren er i anmars

Og det merkes kan jeg fortelle! Jeg er en av de mange mange TUSEN der ute som blir tett i nesa, kløen i øynene og ganske trøtt når våren gjør sitt inntog. Jeg kjente det for et par uker siden, at noe var i emning, og plukka frem eska med allergimedisin. Nå kjenner jeg at det er på tide å starte med øyedråpene også, for i dag er det mye rart i lufta tror jeg. Eller - jeg VET! Jeg får nemlig sånne hendige oppdateringer om pollenspredning her jeg bor (og der du bort også for såvidt, men det hjelper jo ikke så mye for min del da) i fra www.pollenvarslingen.no. Og i dag kunne de jammen meg melde om kraftig spredning av OR og bittelitt fra Hassel. Tenkte at jeg skulle tipse om denne pollenvarslinga jeg, siden det faktisk ikke er så kjempelenge siden jeg oppdaget den selv, for jeg syns det er litt praktisk å følge med hva som svirrer i lufta når allergisesongen setter inn.  Rett og slett fordi jeg da VET (det gjør jeg jo uansett da, for jeg KJENNER DET JO) at det er på tide å finne frem allergimedisinen.

Men, pollen eller ikke - nå skal jeg og prinsessa på shopping. Vi skal nemlig forberede prinsessebursdag som skal være om ikke så alt for lenge. Tenke seg til! Vi har strax en FIREÅRING i hus!!!! Hvor i ALLE DAGER ble DEN tiden av!!!!

Fortryllende fin mandag alle sammen! Med eller uten pollen.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...