19 mars 2012

HURRAAA!!!



Da kan jeg endelig presentere hva jeg har jobbet med en liten stund bak kulissene her!!! Jeg har en god stund følt på det at jeg ikke helt har fått frem at jeg driver med BÅDE FOTO og GRAFISK DESIGN, og at tiden nå var moden for en liten endring. Derfor har fornyet profilen til Fat Monkey, med bla.a. ny logo som er litt freshere enn den gamle, og TRE nye sider i stede for en rotete blogg.

Du finner nå alt som har med foto å gjøre under + FOTO, alt som har med grafisk og design under + GRAFISK, og så vil jeg fortsette å blogge bilder og nyheter i fatmonkey-bloggen. Alle sidene er "levende sider" som vil oppdateres og forandres med jevne mellomrom, men det vil være i bloggen "det skjer".

Jeg har altså en NY FOTOBLOGG!!!!, og denne bloggen vil fortsette som min hverdagsblogg med håndarbeid, mammablogging og ting som skjer i min hverdag utenfor jobb (og litt på jobb og sikkert).

Hvis du vil, kan du også følge meg på Facebook og Twitter, det er bare å trykke på linkene og klikke på "liker" eller "Follow".

2 fortryllende kommentarer:

Muviduki sa...

imponert! smakfult alt som er. Lykke til!

cashmereandcamera sa...

Tusen takk Muviduki!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...