17 november 2011

Den første snøen...


I går kveld kom den aller første snøen. bare bittelitt, men ah, så vakkert!
Så, da jeg hadde levert prinsessebarnet i barnehagen i dag tidlig, måtte jeg bare ta en liten time med kameraet. Er en stund siden jeg har hatt tid til macrofotografering, og det var så deilig å bare tenke bittebittelite og kjempenært igjen. Ble til og med invitert inn i en hage som hadde hærlige roser og koselige vinterepler man kunne fotografere.

Alle disse macrobildene inngår i forskjellige prosjekter jeg holder på med, men som jeg ikke riktig vet når jeg er ferdig med. Tror et av dem snart er klar for ferdigstilling - det har jeg vel holdt på med siden 2006 (tror jeg - husker sannelig ikke helt lenger, men det finner jeg jo i arkivene da).

Jeg liker å fange det jeg syns er vakkert på minnebrikken. Å kunne vise dere det dere kanskje går forbi hver eneste dag, men som dere ikke legger helt merke til - rett og slett fordi det er så smått. Jeg ser disse motivene hele tiden - over alt, og det blir noen bilder. Men, liker best å kle macroobjektivet på kameraet og gå ut for å ta bilder jeg har et skalgs mål med. Og innimellom fødes nye idéer mens jeg skaper andre. Veldig morsomt, og ikke minst givende.

I går hadde jeg en kjempekoselig familie til fotografering her, og bilder fra det kommer på www.fatmonkey.no om ikke så lenge.

Nå er det prossesering av bilder som står på timeplanen her. Me L O V E ! ! !

Ønsker alle sammen en fortsatt hærlig Torsdag!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

2 fortryllende kommentarer:

Monica S Engell sa...

Fantastisk flott serie! Utrolig flott bakgrunn i det øverste bildet!

cashmereandcamera sa...

Tusen takk Monica!
Mener disse er skutt med 60mm min. Den er rå på macro på 7Dn min.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...