09 november 2011

Jeg fortsetter ryddingen...

Så da legger jeg stadig inn nye stoffer i innlegget under. Nå åpner jeg også for pruting (men ikke skamprut da), for jeg vil helst ha hele innlegget under helt tomt for bilder. Og, for å si det sånn, det er ikke synd på meg, for jeg har igjen mer enn nok så jeg klarer meg. Kjenner skaperglede og kleativiteten siger innpå jo mer jeg får tømt nedi sykroken merker jeg, så jeg fyller stadig på nytt i "salgsinnlegget". Så, ser du noe du liker, send meg en mail, men bud, så blir vi nok enige. Disse twillstoffene blir fine til f.eks. "arbeidsbukser" til små arbeidskarer kan jeg tenke meg (det er litt kraftig stoff, og jeg lurer på om det er litt dette de er ment for. Kan sikkert passe til f.eks. en trenchcoat også).

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...