03 november 2011

Sukk...

Ikkeno bilde her...
I dag er det nemlig bøtteballetten som står på programmet. Ikke akkurat min favoritt...Så jeg bare "måtte" innom macen litt til...før jeg fortsetter med bøtte og mopp...Går det an å ønske seg vaskehjelp til jul? Eller bare lissom si opp stillingen som vaskedame/kokk/vaskebretteleggepåplasstøy-dame? Hadde vært innmari kjekt da...Så kunne jeg hold på med det jeg liker litt bedre lissom;)...Nei, nå får en slutte å drømme seg bort her...For i morra, DA, da skal jeg nemlig få gjøre nettopp det...det jeg liker best;). Da skal jeg fotografere en koselig familie. GLEDER MEG!!!

NÅ - tilbake til vaskebøtta....Man får se positivt på det hele da....det lukter innmari godt...og så er det jo deilig når det er rent og ryddig (så lenge det varer da).

Fortryllende fin torsdag dere.

Hilsen "Ballerinaen"...

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...