14 november 2011

Livstegn


Det blir noen dager mellom blogginnleggene her merker jeg. Men, det er fordi jeg er litt bizzy bee om dagen. I det siste, f.eks. så har jo kveldene gått med til måling, pakking og shipping av stoffer. Jeg rydder, det har du sikkert fått med deg, og hiver ut og ordner opp. Tror det er lurt når man kjenner at det hoper seg opp og lager litt forstoppelse i kreativiteten.

Men, kommer nå innom bloggen i rykk og napp likevel. I helgen har vi hatt koselig besøk, jeg har hatt en trivelig søsken/familiefotografering, jeg tenker stadig på hvordan årets julekort skal se ut (jeg liker å tenke og fundere litt på det - bildene er i affall i box), og så kom vi oss ut i skogen på selveste farsdagen. Pappamannen her i huset elsker skog og mark, så dette var helt perfekt. Vi fikk med oss gode venner, og satte snuta mot bållukt og pølsegrilling denne kjølige, men Ah så vakre, søndags formiddagen. Skikkelig påfyll, slev om jeg mått ta en skikkelig varm dusj sammen med Louis som også var litt frossen (men mest skitten). Som dere skjønner, jeg har ikke helt fått inn i knotten at vi er i november og må kle på oss skikkelig, men NÅ vet jeg det. Hihi!

Nei, nå skal en matpakke smøres, klær skal finnes frem, noen pakker skal klargjøres for posten og så skal prinsessebarnet vekkes. Da er en ny uke med alle dens muligheter i gang her.

Fortryllende fin uke til alle sammen!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...