26 november 2011

Dogs4All del I : Den store hundefesten

I dag har jeg vært på Norges største tilstelning for hund - Dogs4All - på Lillestrøm. Jeg sammarbeider med Norsk Yorkshire Terrier Klubb, og tar blider av nydelige yorker i løpet av dagen. Her er noen av de som ble knilset i dag. Når jeg ikke står på stand og fotograferer har jeg mingla og dingla litt rundt på arangementet, og har fanget mange hærlige hundepersonligheter på minnebrikken(e) i dag. Men, de bildene kommer senere, for nå er det rett og slett på tide å legge seg på lading her, for en ny hundefyllt dag venter i morgen - og jeg GLEDER MEG!!! Kom gjerne innom og si hei om du er på messa - du finner meg hos Yorkene på rasetorget. Fortsatt fortryllende fin helg til deg!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...