24 november 2011

JULEMARKED PÅ MOEN


Da er det igjen tid for julemarked på Moen. Jeg er ikke med selv i år, for jeg er på Dogs4All og fotograferer vakre hunder, men du finner mange K L I N K E K U L E duppeditter i DRØMMEKJELLEN til Hege, som selvsagt har rykende fersk steinovnsbakst på markedsdagen. Jeg har hørt rykter om julebakst og masse annet juleyummy! Hun selger forresten også koselige drops fra Tante Pose, så jeg kan anbefale en tur innom.

Skulle du nå sitte og lure på hvor Moen er, så ligger det rett utfor Risør, ikke så langt fra E18. Du finner veibeskrivelde inne hos DRØMMEKJELLEN også, og det er lett å finne frem. Ellers er jeg ikke sikker på hvem som stiller ut i år, men i fjor var det deilige matvarer, hjemmestrikka ullplagg, brukskunst, billedkunst og koselige juleprodukter.

Så, om du har tid, er i nærheten og har lyst, anbefalere jeg en tur innom M O E N i helga!
Julemarkedet er kun på LØRDAG fra1600-1830, men tenning av julegrana kl.1600. Har til og med hørt rykter om at julenissen har sagt at han kommer.

Du kan forresten følge både K L I N K E K U L T & DRØMMEKJELLEN på facebook. Bare klikk på navnene så kommer du rett inn på de respektive facebooksidene.
Ellers ønsker jeg dere en fortryllende fin helg, for jeg regner ikke med å rekke innom bloggen noe mer før etter Dogs4All (som er norges største hundeutstilling, for den som lurte nå). Så, om du ikke er i Risør eller omegn, og liker hunder, kan jo dette være en morsom ting å finne på i helgen. Du finner med på rasetorget på Norsk Yorkshire Terrier Klubbs stand;)

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...