01 november 2011

Drømmer meg litt bort jeg....


Sitter her og drømmer om litt sommer jeg. Sommeren som aldri lissom kom helt i gang i år på en måte....Fanget disse hærlige måkene i Sandvika i sommer. En av dagene vi var på stranden. For det var vi. Selv om ikke sommeren var der.

Har vært på et morsomt fotooppdrag i dag. En liten sniktitt ligger på Fatmonkey.no om du ble nyskjerrig. Velkommen innom for en titt.

Nå ble jeg altså så innmari trøtt av all denne sommerdrømminga, og så har jeg og lilleprinsen vært på en lang og koselig tur med naboen og hunden deres, så jeg ble rett og slett litt sigen. Det tegner for en tidlig kveld i kveld. Men det er helt ok. Av og til er det godt å kjenne at man er litt trøtt og sliten også. Det bare tyder på at man har gjort noe morsomt;).

Fortryllende fin aften dere!

PS! Jeg blir fortsatt jublende glad for kommentarer og tilbakemeldinger;).

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

2 fortryllende kommentarer:

Rudolfine sa...

Herlige bilder......
Sommer ha, var det på en onsdag? ;)

cashmereandcamera sa...

Takk Rudolfine.
Sjekka kalenderen, og de er tatt på en fredag i juli;). Så du meg? Det var i allefall jeg som satt og vifta med et enormt teleobjektiv på kadettang-stranda den fredagen;). hihi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...