12 juni 2011

Blomstersafari - BZzzzzzz!

Alle bildene her er skutt med Canon 70-200mm f/2.8. Ikke det beste objektivet fra fotobagen, men det satt på da vi gikk ut, og det gjorde jammen meg jobben bra syns jeg;)

Blomster syns jeg er morsomt å fotografere, rett og slett fordi de er så vakre! Og, det var det visst ikke bare JEG som syns i dag! På Hortensiaen satt det en bitteliten flue og kosa seg, på Lyntnanthjertet zzzzzummet det en bie som gjorde seg ferdig med siste innspurt for dagen (kan jeg lissom se for meg), og på de rosa blomstene som jeg tror må være hagenellik, zummet det et annet flueinsekt og kosa seg.

Jeg måtte også bare stoppe opp ved en av naboenes røde tre (vet ikke hva dette heter - bare at det er veldig vakkert), for der skinnte sola så magisk igjennom løvet, og det måtte jeg jo bare feste til minnekortet.

Sommeren er en VAKKER TID dere!!! Nyyyt!
Fortsatt finfin pinse! Husk å ta deg tid til å stoppe og "lukte på blomstene da"!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...