11 juni 2011

Photoshop


Husker dere bildene i et par innlegg under her, av de to hundene til naboen? Jeg fikk litt lyst til å vise dere hva jeg kan gjøre med bilder om man f.eks. ikke er helt fornøyd med bakgrunnen, og skulle fresha opp hele greia på en måte. Her ser dere før- og etter bildet. Her har jeg lagt hunden på et nytt underlag, som jeg syns gjorde at hunden kom mer til sin rett, og det litt lengtende uttrykket i hundes øyne kom bedre frem (hun satt nok der og tenkte på alle fuglene hun egentlig skulle jaktet på i stede for å sitte der å bli tatt bilde av). Så sånn kan man gjøre - ta et bilde ut av sitt "rette element" og så bare putte det inn i en helt annen kontekst. Og av og til er det ganske lurt syns nå jeg;).

Fortsatt god pinse dere!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...