14 juni 2011

♥ Bzzz

Extrem closeup av insektet i bildet over. Snasen kar;)...og utrolig skarp og fin. 60mm gjorde jobben sin denne gangen også!
En aktiv krabat som samler nektar fra gressløk-blomsten. Denne er en av de fineste blomstene på denne årstiden syns jeg. Sånn bortsett fra peonene, syrinbuskene i blomst og lavendel (tror jeg har en greie for lilla;)). Syns egentlig alle plantene er fine, men har jo noen ♥-barn i planteverdenen da. Gleder meg til våre peoner slår ut i blomst nå. Tror det er like før, og småmaurene jobber som bare det oppå knoppene. Har (sevfølgelig) tatt bilde av DET også, men det får komme en annen dag;).

JEG gleder meg til en nyfødtshoot i morgen, så nå skal jeg lulle meg i seng, sånn at jeg er fresh og opplagt til å fange magiske øyeblikk av den lille. Gleder meg!

Fortsatt fortryllende uke dere!


OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...