13 juni 2011

I ♥ Bugs


Tja, headingen sier vel det meste. Jeg elsker å ta bilde av småkryp (bortsett fra edderkopper, for da kjenner jeg at jeg nesten dør i forsøket (er skikkelig araknofobisk), men ellers stikker jeg både nese og objektiv inn i småkrypenens verden. Kul, ikke sant!

Utsnitt av bildet over. Kul bille, sant!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe

1 fortryllende kommentarer:

house of hopen sa...

Heia, heia deg Ann-Sissel,

Fy fela så mange gode bilder du har tatt i det siste! Jeg er imponert...
Disse siste av småkrypene er fantstisk flotte, sånn ser vi dem jo ikke med det blotte øyet. Det er liksom sånn at ting ofte kan se vakrere ut på bilder enn i virkeligheten syns jeg. Slik er det ofte i blogg-verdenen også, at ting ser flottere ut.

Men du, jeg vurderer å kjøpe meg et enkelt speilrefleks kamera. Kanskje du kan hjelpe meg. Har ikke tenkt å bruke allverdens av kroner, men få et godt kamera til min bruk. Blogging, feriefotografering, fotografering i høytider og familien ellers...
Vi kan jo treffes en dag om du har anledning... Hadde vært koselig!

Klem klem fra Solveig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...