11 juni 2011

Hundetreff i Hønefoss


I dag tok jeg, prinsessa og lilleprinsen turen til Hønefoss for å dra på hundetreff. Vi kjørte hjemmefra med oppholdsvær, men veldig utrygt for mere regn. Men vi hadde skikkelig flax med været, for det var faktisk opphold de timene vi var på treffet, og omtrent da vi begynte å pakke sammen og reise hjem, åpnet himmelen seg og slapp ned i bøtter og spann. Prinsessa hadde visst kost seg masse, for da vi kom i bilen og var på vei hjem sa hun: "Mammaaaa...Hundetreffet var veldig koselig!". Hærlig!

Hadde med kamera i dag også, men knipsa ikke så mange som jeg pleier. Litt fordi prinsessa var med (og da må jeg ha litt sånn øyne i nakken også - og konsentrasjonen blir deretter, og fordi jeg jo også ville skravle litt. Men, noen bilder ble det jo. Her er de.
Det ble avholdt "barn & hund - utstilling" for de to oppmøtte prinsessene. Denne prinsessa har debutert i en skikkelg ring for ikke lenge siden, så hun begynner allerde å bli dreven i gamet;).

Flink ikke sant!


Dommeren må jo se på hunden også.


Min prinsesse hadde aldri prøvd dette før og syns det hele var litt rart, skummet og morsomt på en gang. (lurer på om vi skal begynne å øve jeg;) hihi!)


Dommer må se på lilleprinsen, som egentlig heller ville leke med de andre hundene.

Flinke var de nå, begge to!

Mammaaaaa! Er jeg ferdig nå???

...Det var de ikke, de skulle jo få premie....

Sjekk DET da! Godtepose OG sovepose til hunden!



Lykkelig liten jente! (som fort fant ut at denne soveposen også egnet seg finfint som sitteunderlag).

Mammaaaaaa! Jeg VANT!!!!


Koser seg på huska med godisen hun vant.

Da louis fikk sløyfe i luggen i dag før vi reiste, så sa prinsessa; "Mamma! Åh, Nå ble Louis OGSÅ prinsesse!!! AKKURAT som MEG!!!! (hun hadde jo også sløyfe i håret jo!).

"Mamma, du, dette var litt vått!"

Koser seg og kikker på hundene som leker og har det morro på bakken.









Det ble "undervist" i kloklipp.

Denne lille karen lurer på om dette er vikrelig eller om han bare drømmer...Særriøst lissom! Klippe klørne når man er på treff da!!!

Lilleprinsen vår...<3

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...