01 juni 2011

Vår i OsloByen: del I


For en liten stund sidentok familien fra Villavillakulla turen ned til Oslobyen. Mammadamen hadde med seg kamera (ALLTID), og fikk fanget byen i vårprakt. Det er noen nesten magisk, syns jeg, ved det å tusle rundt inne i byen, kikke på livet og alle menneskene. Byen har en puls, som man må stoppe litt opp for å kjenne, men den er der, og den er ganske hærlig når man får ferten av den. For meg er det å ta en liten Oslotur, litt som å dra på ferie. Det er så helt forskjellig i fra der jeg bor (enda det ikke er langt unna), og det lukter litt sånn "storbyferie". Jeg kjenner at pulsen senker seg, og skuldrene detter et par hakk ned. Jeg slapper rett og slett av jeg når jeg kan gå å kikke i vinduene, se på alle menneskene og ta bilder av alle de søte hundene jeg treffer (HAR vel nevnt at jeg ELSKER å ta bilder av dyr!!!).

Nei, i dag er faktisk planen å ta litt tidlig helg her i heimen, og prøve å ta en vals med vaskekosten. Pappamanenn har reist ut på jobb igjen, og jeg har oppdaget at det er helligdag i morgen (og jeg lurer på om ikke barnehagen har stengt på fredag også), så da blir det lang helg. På mandag skal jeg ha en morsom fotoshoot med en morsom dame, og gleder meg masse!

Derfor, i tilfelle jeg ikke blogger mer før i neste uke: Fortsatt finfin uke alle sammen, fortryllende flott helg, og nyt fridagen i morgen! Gjør noe MORSOMT!

PS! Hva syns dere opp den "nye looken" til bloggen min forresten? Syns den måtte få bli litt mer vårlig, og så har jeg fått helt dilla på stjerner for tiden, så da tusla jeg inn i Illustrator og laget meg en stjernebakgrunn...Blomsten i headeren er lukket fra egen syrinbusk, knipset med 85mm (Elsker den linsa!).

Her kommer del en av bildene (tok MAAAAANGE!!!).













OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe 

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...