25 august 2011

Barnehagehuset

Hvert år får vi foreldre en oppgave ved barnehagestart. Første året skulle vi bare lete frem bilder, og så laget de i barnehagen "familiehuset" til barna. I år som i fjor, fikk vi et ferdig utklippt tomt hus, og skulle selv fylle inn med bilder og tilhørende tekst. Og, i år hadde jeg litt tid til å faktisk sette meg ned og KOSE meg med denne oppgaven - i fjor fikk jeg det på mystisk vis litt travelt, så det ble lissom ikke så innmari lekkert (men det dugde fikk jeg vite da). Så, jeg har lett i mapper og arkiver (på macen altså - 2011 er jo det O´store "lagealbumåret", som jeg bare må innrømme ikke akkurat har fått en flying start. Jeg har i allefall fått begynt å rydde i bildene og "fremmkallt" de som ligger i mørkerom og venter på det, men jeg er litt usikker på om ikke dette prosjektet må utvides et stykke ut i 2012 og - jeg tar rett og slett for mange bilder - hele tiden...hihi!). Men, her er det altså, familiehuset til barnehagen, med et utvalg av mammadamens bilder fra i år (og et fra pappamannen - det av mammadamen). Syns det ble litt kult jeg. Håper de i barnehagen syns det samme;).

Fortsatt finfin Torsdag! I morgen har jeg en baby/søskenfotografering på plakaten, og gleder meg til det.

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...