05 august 2011

OI! Da var det helg igjen!



Denne uka ble ikke helt som planlagt på Fat Monkey-kontoret. Med vannkopper i hus, med pappamannen på jobb, var det ikke stort mammadamen har fått sittet og jobbet på Mr.Mac. Men, har fått gjort litt da. Hatt noen kundemøter på kvelden (veldig praktisk å kunne gjøre det etter leggetid når dagene er okkupert av en prikkete treåring), og redigert litt bilder.

I Juli var jeg ute på en øy i skjærgården og gjorde portretter av en hel familie - hele tre familier faktisk, men de hørte sammen da. Kjempefin dag, med koselige mennesker og dyr, og masse fine bilder. Her er et par "smaksprøver" fra denne shooten.  More to come (bare prikkene forsvinner og vi er tilbake i normal gjenge igjen. Og i mellomtiden, ja da er det bare å nyte det faktum at man KAN kose seg og sulle rundt barnet sitt).

Riktig god helg alle sammen!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

1 fortryllende kommentarer:

EllenSand sa...

Tjohoi, du har, seriøst, alt for mange blogger!!! :D
Men nå tror jeg at jeg har funnet hverdagsbloggen din. Takk for hyggelig kommentar, hos meg. Det er mye jeg ikke får med meg for tida, og jeg har ikke fått med meg at det er deg som står bak Klinkekult. Men det er jo bare helt logisk, du er jo så flink og kreativ. Nydelige bilder tar du også.
Ønsker deg en fortsatt god helg!
Ellen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...