20 august 2011

En fin dag!


Det har det vært i dag! Jeg og prinsessebarnet hadde en hærlig rolig morgen, før vi la turen til storsenteret. Der fant vi is til prinsessa og blader til mammadamen. Burda blir med meg hjem tidt og ofte, men wallpaper er det litt mer skjeldent jeg kjøper. Mest fordi utenlandske blader er alt for dyre for min lommebok. Men, i dag hadde de tilbud på en del magaziner på Narvesen, så da kan jeg kose meg med freshe annonser (elsker å bare kikke på annonsene til de store merkene - de er påkostet...og helt nydelige!!! Masse inspirasjon å hente med andre ord!) og masse morsomt stoff for mitt kreative hode. Litt påfyll er alltid greit. Det er også en artikkel + bilde/moteserie av en fotograf jeg gleder meg til å lese om. Utrolig kule bilder! Igjen. Inspirasjon og noe å strekke seg etter!

Siden vi nå var i Sandvika, og det jo ER lørdag, så fant jeg ut at i dag fikk grøt være grøt og et brett sushi fra Bambus fikk duge som middag i dag. Prinsessebarnet er ikke så glad i selve fisken, men pleier å be om risen som er under, så hun fikk en boks med Mr.Lee spesial (altså nudler - som hun ELSKER!!!) Og vi spiste, og vi skravla og vi nøt (heter det det forresten? Å nyte, nøt, har nytt?)! Var bare SÅ godt ble konklusjonen fra begge to. 

På matbutikken fikk vi plukket litt fra smågodthylla, som vi kosa oss med under Barne-TV, og nå holder kveldsroen på å senke seg over VillaVillakulla her. Prinsessa er strax i seng, og mammadamen skal lese magaziner og kose seg med litt mer smågodter.

Jeg kan forresten komme med et lite shoppingtips til alle prinsessemammaer der ute. KappAhl på Storsenteret har masse badetøy til små (og litt større prinsesser) til bare 20 kr nå! (regner i grunn med at de andre butikkene andre steder kjører samme tilbudet, så det er jo verdt å sjekke). Så vi har da funnet kjempesøte bikinier og badedrakter for neste sesong - og kanske for sesongen etter det igjen. Har ikke hamstra altså, bare kjøpte de vi syns var søte i litt større størrelser enn det som passer akkurat nå. Satser jo og på å få dratt i svømmehallen med jevne mellomrom i vinter, så da må man jo ha badetøyet på stell;).

Fortsatt fortryllende helg dere!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

3 fortryllende kommentarer:

Hannelt sa...

Flotte bilder som dokumentasjon på denne fine dagen! Jeg "rushet" forbi dere på Storsenteret, og så den flotte dukkevogna til snuppa. Men jeg skulle rekke kinoen og hadde ikke tid til å stoppe ;-) HA en fin søndag!

Signe sa...

Hihi, det var jo lurt da, nudler til de små og sushi til de store!
Og du kan TRO vi savner sushi etter at vi flytter nordover, her oppe må vi lage den selv om vi vil ha *snufs*

Klem,
Signe

cashmereandcamera sa...

Hannelt: så deg ikke jeg. Du kom ikke forbi oss omtrent på den tiden vi hadde kommet til godtebutikken, og prinsessa oppdaget kjærlighetene i vinduet - de S T O R E! Og jeg sa nei, de kan du I K K E få! Hihi! Milde måne for et rabalder, men det gikk nå over når vi kom et stykke lenger borti gangen;). Var det fin film?

Signe: Ja, vi har funnet ut at nudler funker fint med suhi, så er alle blide og fornøyde;). Blir lissom ikke helt det samme med hjemmelagd sushi - men med den salmalaxen og riktig ris, litt sesamfrø og sånn, så får man veldig god sushi da. Eller - kun lax og scampi uten risen med soyasaus - vips - sashimi;). Skjønner i allefaø at savnet er stort, for det er jo SÅ godt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...