23 august 2011

Skjønnhet kommer innenfra?


Eller, i dette tilfellet syns jeg det syns ganske godt på utsiden også;) Og så fikk jeg lagt lyset i bakgrunnen så hærlig også.

Jeg sitter her og jobber, og innså at jeg er NØDT til å gå igjennom noen av mappene jeg har lagt inn fror lenge siden, og ikke gjort noe mer med - ergo det ligger masse bilder på HD, og tar opp unødig plass - og jeg trenger den plassen jeg har til ting jeg tenker å ta vare på, så da går jeg igjennom dissa UFO-mappene innimellom, og rydder litt. I dag dukket bla.a. dette bildet opp. Fra tiden før jeg begynte å skyte bilder i RAW, en gang i 2007. Jeg har utrolig mange morsome og noen kun vakre bilder liggende her, som ingen andre enn bare meg har sett enda...det må vi jo få en slutt på, så det kommer garantert mer!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...