16 august 2011

En bitteliten prins


I dag har jeg vært og fotografert en bitte liten prins. Han hadde det litt travelt, og kom til verden litt tidligere enn alle de andre hadde tenkt, så jeg besøkte ham og mammaen hans på sykehuset for å ta de første nyfødtbildene. Jeg fikk tatt mange fine bilder av denne lille sjarmøren, og han var så kjempeflink og kjempesøt!

Skal du snart ha barn, eller kjenner du noen som akkurat har født og ønsker seg bilder når babyen er helt helt liten? Jeg tar gjerne på meg oppdraget, og kommer gjerne dit du er, også på sykehuset. Mer info finner du her: www.fatmonkey.no

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

0 fortryllende kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...