12 august 2011

Fredfull helg!


Så plutselig at jeg ikke har blogget siden mandag, som jo er gansle lenge siden til meg å være. Her har uka bare blitt borte på en måte, og vips, så var det helga igjen. I morgen har jeg et spennende oppdrag som venter (og jeg GLEDER meg masse til det!!!),  og så er det prinsessekos og husrydding som står på plakaten resten av helga. Det merkes at man har vært hjemme med en prikkete prinsesse i en uke for å si det sånn, så nå må man ta en vaskekostvals og en alvorsprat med hybelkaninene. Neste uke blir kort, da det er planleggingsdag i barnehagen på fredagen, men før den tid står det spennende oppgaver og venter på meg, og jeg bare rågleder meg til å ta tak i dem!

Med disse stille og rolige sneglebildene ønsker jeg dere alle en fredfyllt og innholdsrik helg!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved

3 fortryllende kommentarer:

Hannelt sa...

Finfint sneglebilde :)Kos deg med oppdrag og husrydding!

Håvard Flaatten sa...

Lekkert. 1. bildet i særklasse godt :)
mvh
Håvard

cashmereandcamera sa...

Tusen takk dere! Syns den sneglen var så fin der den jobbet seg bortover terrassen her. Det er noe fredelig over uttrykket til disse sneglene som tusler sakte rundt i hagene våre.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...