17 januar 2012

Barneportrett | Portrett | Fotograf i Bærum | Prinsessa & Lilleprinsen

 

I dag hadde jeg og prinsessen (og hunden vår) en bitteliten fotoshoot her i stua. Jeg rigget opp studio, og hun gikk i skapet og fant klær hun hadde lyst å ha på seg. Det er morro når egen avlegger også syns det er morro når mamma tar bilder - og særlig når hun spør om ikke vi kan gjøre det. Da er jeg ikke særlig vanskelig å be kan jeg si. Lilleprinsen syns også det er morro å bli tatt bilde av, så han er med der det skjer, og jammen fikk jeg ikke noen fine av ham også i dag!

Det ligger flere bilder av prinsessen her om du har lyst å titte.

Ønske du deg bilder som dette, er det bare å ta kontakt! Jeg tar gjerne jobben!

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.


5 fortryllende kommentarer:

vår lille verden sa...

Hei:)Så fantastisk fine bilder!Ha en super kveld:)Klem fra kathrin

cashmereandcamera sa...

Tusen takk! Fortryllende fin kveld til deg også!

Shamu sa...

Takk for spark inn hit, jeg følger jo den andre bloggen din. :-)
Fy søren så masse nydelige bilder du tar!!! JEG er søkkimponert!

Klem

cashmereandcamera sa...

Tusen takk Shamu! Du er nå veldig flink selv da;).

Perlemor sa...

Jeg blir så glad når jeg ser bildene dine, nydelige!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...